Gdyńskie lampy w hicie lata latynoskiego boysbandu CNCO

Środa, 8 Sierpień 2018

Klip do nowego singla latynoskiego boysbandu CNCO w ciągu pięciu dni od premiery obejrzano pięć milionów razy. Ważną rolę w teledysku odgrywają… gdyńskie lampy.

„Se Vuelve Loca” jest pierwszym singlem, który zespół wydał po ukazaniu się nowego albumu. Na YouTubie w ciągu pięciu dni zdobył około 5 milionów wyświetleń. Fabuła samego teledysku jest prosta – wokaliści odrzucają szalone pomysły producentów i tworzą naturalne, taneczne show. O czym nie wie zapewne większość oglądających, w tle przyświecają im lampy polskiej firmy Portman Lights.

Pojawienie się ich w teledysku topowego artysty zdziwiło samych właścicieli.

– Do tej pory nasze lampy pojawiały się głównie w czasie występów live. Fakt, że użył ich w teledysku młody, a równocześnie już niesamowicie popularny na całym świecie zespół, to dla nas ogromna radość. Producenci teledysku sami wybrali nasze lampy. Jest to dla nas znakiem, że nasze produkty wyróżniają się w skali globalnej – mówi Dominik Zimakowski, CEO Portman Lights.

Pochodząca z Gdyni firma, zajmująca się oświetleniem scenicznym i koncertowym powstała zaledwie dwa lata temu i mieści się w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym. Dzięki niepowtarzalnemu designowi i świetnej jakości, lampy które produkowane są w całości w Polsce, znalazły się w krótkim czasie u dystrybutorów w 35 krajach. Towarzyszyły na scenach takim gwiazdom jak: Sting, Cher, Ed Sheeran czy Prodigy, a także pojawiły się na festiwalach takich jak Roskilde, Eurowizja czy Glastonbury.

Pierwszy hit boysbandu z Miami „Reggaeton Lento (Bailamos)” pojawia się w polskich rozgłośniach przynajmniej kilkanaście razy dziennie. Na platformie YouTube ma ponad 1,5 miliarda wyświetleń. Popularność zapewniło mu zwycięstwo w talent show „La Banda” i tournée z gwiazdami latynoskiej muzyki - Rickym Martinem i Enrique Iglesiasem. Wypuszczony w tym roku remix piosenki razem z brytyjskim zespołem Little Mix trafił na listy przebojów na całym świecie, w tym w Polsce.