IKEA Gościnnie w Gdyni

Piątek, 6 Kwiecień 2018

Od 6 kwietnia w centrum handlowym Riviera działa nowy punkt spotkań IKEA z klientami. Mieszkańcy Gdyni mogą skorzystać z profesjonalnego doradztwa, jak pięknie i wygodnie urządzić swoją przestrzeń domową, a także zamówić wybrane meble, sprzęt AGD i akcesoria przez internet. To drugi taki punkt zespołu IKEA Gdańsk zrealizowany w ramach wewnętrznego konkursu „Milion na innowacje”.

IKEA Gościnnie to czasowy punkt spotkań i inspiracji dla klientów, w którym pracownicy IKEA pomogą klientom zaplanować i zaprojektować kuchnie marzeń, udzielą wsparcia w zakresie doboru produktów, pomogą w skompletowaniu zamówienia, rezerwacji terminu montażu i transportu mebli. Pierwszy punkt IKEA Gościnnie został otwarty w Olsztynie 21 lutego i spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem mieszkańców. Klienci, którzy odwiedzili nas w Olsztynie, zabrali do swoich domów blisko 2000 katalogów IKEA, a wspólnie z naszymi pracownikami zaplanowali ponad 130 kuchni.

W IKEA chcemy być dostępni dla jeszcze większej liczby Polaków, dlatego wprowadzamy nowe sposoby sprzedaży, dzięki którym nasi klienci zrobią zakupy jak, gdzie i kiedy chcą. Wiemy, że klienci z Gdyni i okolic chętnie odwiedzają nasz sklep w Gdańsku, jednak dla części z nich odległość jest zbyt duża. Po sukcesie IKEA Gościnnie w Olsztynie, zdecydowaliśmy się otworzyć taki punkt w Gdyni dla tych wszystkich, którzy chcieliby zaplanować i zamówić swoją wymarzoną kuchnię bliżej domu. Mamy nadzieję, że ten nowy format zyska uznanie w oczach naszych gdyńskich klientów – mówi Joanna Czyżewska, Dyrektor sklepu IKEA Gdańsk.

IKEA Gościnnie jest projektem pilotażowym realizowanym przez zespół pracowników IKEA Gdańsk. Projekt jest jednym z laureatów wewnętrznego konkursu na pomysły pracowników IKEA na rozwój firmy „Milion na innowacje”.

IKEA konsekwentnie rozwija nowe sposoby sprzedaży wielokanałowej, tworząc rozwiązania, które pozwalają dostarczać produkty firmy szybko i w dobrej cenie na terenie całej Polski. Poza inwestycjami w sieć sklepów stacjonarnych, IKEA rozwija sprzedaż przez telefon i internet, otwiera Punkty Odbioru Zamówień w miastach, w których nie ma sklepu stacjonarnego oraz wprowadza nowe formaty takie jak Centrum IKEA dla Firm czy IKEA Gościnnie.