Otwarcie salonu ekskluzywnej marki TOUS w CH Klif

Wtorek, 12 Listopad 2013

Butik TOUS otworzy swoje podwoje dla Klientów Centrum Handlowego Klif w Gdyni już 16 listopada. Na ten moment z pewnością czekały entuzjastki torebek i akcesoriów z charakterystycznym logo w postaci misia, który od prawie 30 lat jest rozpoznawalnym na całym świecie symbolem marki. Bogactwo kolekcji TOUS nie ogranicza się jedynie do torebek i akcesoriów. W ofercie dostępne są również m.in. galanteria skórzana, biżuteria, zegarki, perfumy oraz szale. Marka słynie z unikalnego, nowoczesnego design`u i wysokiej jakości materiałów.

Odrobina historii

TOUS to rodzinna firma, która powstała w 1920 roku w Hiszpanii.
Jej założycielami było małżeństwo Salvador Tous Blavi i Teresa Ponsa, którzy przekształcili niewielki zakład zegarmistrzowski
w sklep z biżuterią. Prawdziwy rozkwit marki nastąpił 45 lat później, kiedy syn założycieli, Salvador Tous wraz ze swoją żona Rosą, nadali rodzinnemu biznesowi nowy, świeży powiew. Ich kreatywność zaowocowała powstaniem pierwszych produktów, które dzięki swej niepowtarzalności osiągnęły ogromny sukces. Unikalny styl marki sprawił, że szybko zyskała uznaną pozycję
w świecie mody. TOUS posiada 180 salonów w Hiszpanii i prawie 500 na całym świecie w tym w Paryżu i Nowym Jorku, powszechnie uznawanymi za światowe stolice mody. Wielbiciele marki niejednokrotnie pytają, skąd wziął się pomysł
na misia. Otóż pomysłodawczynią jest Rosa Tous, która w czasie jednej z podroży zobaczyła misia w oknie wystawowym, co zainspirowało ją do stworzenia biżuterii w jego kształcie. Wszystkim kojarzy się on z miłymi wspomnieniami
z dzieciństwa. Miś jako znak rozpoznawczy TOUS szybko stał się globalnym symbolem łagodności i miłości, który wzbudza pozytywne emocje i niesie za sobą najlepsze intencje.

Biżuteria z motywem misia

Marka TOUS co roku tworzy aż trzydzieści dwie unikalne kolekcje biżuterii, co oznacza, że co dwa tygodnie oferuje Klientom nowe, niepowtarzalne wzory. Biżuteria wykonana jest z 18-karatowego złota, srebra lub stali szlachetnej, a dodatkowego blasku dodają jej zdobienia w postaci diamentów i pereł. Polską ambasadorką marki TOUS została Małgorzata Socha, a światowymi twarzami były m.in. Kylie Minogue i Jennifer Lopez. Nowa kolekcja biżuterii oraz torebek BLISS NEW COLLECTION FALL-WINTER 13/14  to postawa wobec życia. To bezustanne poszukiwanie szczęścia ukrytego w małych rzeczach, które mogą uszczęśliwiać. Bliss czerpie inspirację z kwintesencji romantyzmu tworząc niepowtarzalny i zaskakujący efekt. Już wkrótce fanki złotego misia TOUS będą mogły zachwycić się piękną biżuterią i uczynić z niej efektowny dodatek, nadający charakteru wszystkim stylizacjom.

Zapraszamy na otwarcie salonu TOUS w CH Klif w Gdyni już 16 listopada!

Salon znajdować się będzie na parterze.  

reklama