Sprawdźcie co nowego czeka na Was w gdyńskim Klifie

Wtorek, 24 Czerwiec 2014

Klif wciąż zaskakuje swoich Klientów. W ofercie centrum pojawiają się unikalne marki,  nowi najemcy a także  mnóstwo atrakcji.

Designerskie nowinki w ofercie dla domu

Wszystkim fanom gadżetów do kuchni oraz miłośnikom designerskich akcesoriów polecamy wizytę 
w nowym salonie Art of cooking. Tutaj pasję do gotowania można połączyć z zamiłowaniem do nowoczesnych form. 
W ofercie dostępne są wysokiej jakości dodatki takich firm jak WMF, Bugatti, Kitchen Aid, Peugeot, które dodadzą charakteru każdemu wnętrzu. Osobom, które dużą wagę przywiązują 
do dekoracji stołu z pewnością przypadnie do gustu ekskluzywna porcelana Villeroy&Boch, oferująca zarówno klasyczne wzornictwo jak i ekstrawaganckie wzory. Dzięki markom takim jak Zwilling, Staub, Fissler czy Silit zamienią Państwo codzienność gotowania w sztukę tworzenia potraw, które nabiorą nowego smaku. Art of cooking to także doskonałe miejsce w poszukiwaniu prezentowych inspiracji – doskonale wyszkoleni konsultanci posłużą radą i pomogą w wyborze wyjątkowego podarunku na każdą okazję. Salon znajduje się na parterze gdyńskiego Klifu.

Jeśli szukacie  niepowtarzalnych dodatków do domu polecamy JMB DESIGN Home. 
To miejsce, w którym znajdziecie Państwo wyroby najlepszych niemieckich i włoskich producentów ekskluzywnych akcesoriów i konfekcji domowej. Najwspanialsze projekty wiodących designerów zamknięte 
w ponadczasowych formach i kształtach będą stanowić ozdobę każdego domu. Marka JOOP! to synonim piękna 
i prostoty połączonej z funkcjonalnością. Akcesoria łazienkowe oraz ręczniki i płaszcze kąpielowe tej firmy 
są rozpoznawalne na całym świecie i mogą być szlachetnym dodatkiem do Państwa łazienki. Klienci poszukujący najwyższej jakości pościeli, narzut i pledów znajdą tu produkty Elegante, Tom Tailor oraz Bugatti i GF Ferrari, marek kojarzonych z najlepszymi, naturalnymi materiałami oraz jakością wykonania. Salon zlokalizowany jest 
na pierwszym piętrze.

Modowe niespodzianki

Nie lada gratką dla wszystkich entuzjastów luksusowych marek było otwarcie butiku Michaela Korsa. Michael Kors jest cenionym na całym świecie, wielokrotnie nagradzanym projektantem luksusowych dodatków i kolekcji ubrań. Założona przez niego w 1981 r. firma, którą nazwał własnym imieniem, obecnie wytwarza całą gamę produktów Michael Kors i marki MICHAEL Michael Kors. Salon w gdyńskim Klifie 
o powierzchni 173 m2 oferuje dodatki z tych kolekcji, 
jak również zegarki, biżuterię, obuwie oraz akcesoria optyczne. Sklep proponuje także kolekcję ubrań z linii MICHAEL Michael Kors i wybór zapachów. Wewnętrzny zespół Michaela Korsa zaprojektował sklep tak, 
aby nawiązać do eleganckiej estetyki marki, wykorzystując stylowe meble, gustowne metalowe wyposażenie 
i lustra. Salon znajduje się na pierwszym piętrze.

Mamy również dobrą wiadomość dla wielbicieli marki Max Mara. Salon jest właśnie w trakcie zmiany lokalizacji 
i po otwarciu na początku lipca przywita klientki w większym lokalu. Ma to być najnowocześniejszy 
w Polsce koncept Max Mara. Przemawia za tym nowa jakość obsługi, zdecydowanie szerszy asortyment i nowe wnętrza. W ofercie pojawi się linia Max Mara Sfilata – to wybiegowa kolekcja, która od lat 70-ych prezentowana jest na Fashion Week w Medolanie. Zapraszamy do salonu, który zlokalizowany będzie na parterze.

Swoją działalność w nowym miejscu kontynuuje także Robert Kupisz. Salon projektanta zmienił swoją lokalizację 
i obecnie sąsiaduje z salonami Apart Exclusive oraz House of Shoes and bags. "Trójmiasto entuzjastycznie przywitało i przyjęło mój butik QПШ Robert Kupisz w CH Klif w Gdyni. CH Klif jest kojarzone z obecnością najlepszych modowych marek, i dobrze sie tutaj czujemy. Jestem bardzo zadowolony zarówno z nawiązanych relacji biznesowych, jak i osobistych” - powiedział Kupisz. Marka skierowana jest do osób młodych i młodych duchem, chociaż jak twierdzi sam projektant nie dzieli ludzi, zwłaszcza ze względu na wiek. Jego kolekcje oferują zarówno damskie, jak i męskie sylwetki, które inspirowane są przede wszystkim stylem ulicy. "Pragnę dać moim klientom komfort podczas zakupów, zależy mi na atmosferze w jakiej robione są zakupy oraz na tym, 
by więcej osób miało możliwość zetknięcia się z moimi kolekcjami osobiście” – dodaje. 
Już dziś zapraszamy po moc inspiracji do Klifu!

reklama